Till Kreta ikväll :)

Ikväll bär det av till Grekland och Kreta på obestämd tid. Vi ska till ett hus där nere som jag har kontakter till. Både jag och barnen behöver denna resa, men den var bokad tillsammans med min älskling som tyvärr inte kommer kunna följa med nu efter att han försvann den 3 april från oss alla. Jag kommer alltid sakna dig och det skulle varit så perfekt om du följde med ner och vi hade värdens mysigaste tillsammans med barnen. Jag ska ha med kort på dig och jag kommer för alltid ha ringen som du gav mig på mitt finger. Du är mannen i mitt liv och ingen annan kommer ta mitt hjärta ifrån dig. Det var äkta kärlek mellan oss och jag älskar dig för evigt, trots att du inte finns och jag vet koncekvenserna. Jag kommer vara singel resten av mitt liv, men jag har barnen och det är det enda som jag bryr mig om just nu.

Du finns i mina tankar dag och natt. Jag älskar dig för alltid <3 "I nöd och lust, tills döden skiljer oss åt" Ingen död skiljer oss åt älskling.

R.I.P
Min älskade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0