Minnesdag till dig!

Idag är det minnesdag till min älskade som valde att lämna världen den 3 april nu iår. Saknaden är oerhör stor och det är en känslofyll dag idag. Det har varit folk här sedan 12 och vi har haft mycket trevligt tillsammans och vi har delat många minnen av dig. Jag önskar du vore här och jag kunde få pussa dina fina läppar i detta underbara vädret, få krama dig, få hålla om dig. jag var tvungen att ta en paus från alla en stund så jag satte mig vid datorn direkt, sådan tok man är. Men det är svalt här. 

De andra är ute på gården & jag sitter i min nyrenoverade lägenhet, äntligen har vi flyttat in här! Strax ska vi ha bildspel och några filmer som du är med på och det kommer bli underbart & skitjobbigt att se på men man måste minnas en sådan underbar människa som du var! <3

Jag ska ner igen & ut i solen. Mina barn Max och Ola är hos deras pappor idag, de ska inte behöva se sin mamma idag, jag är inte i form alls. Jag vill inte att de ska se filmer och bilder på dig heller än. De saknar dig så himla mycket och frågar mig varje gång de kommer tillbaka från deras pappor vart du är. Ola brukar fråga och Max pekar på himelen och säger att du ligger däruppe på molnen och kollar ner på oss. Mina ungar är bäst =) Älskar dom och saknar dom. Men de kommer imorogn till mig igen :)

Ha en bra fortsatt söndag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vila i frid :'(
Kämpa vidare och försök gå vidare. Önskar dig all lycka med ditt barn och dina barn!

2008-06-03 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0