2 månader..

Det har nu gått hela två månader sedan vi hittade dig i källaren den torsdag i april. Det är en dag jag kommer ha i mitt minne resten av mitt liv. Du var min styrka i livet och jag älskade dig så himla mycket. Du fick mig att känna saker som jag aldrig känt förut. Du var helt underbar. Så varför ska en så fantastisk person som du behöva ha så ont inom sig och medvetet vilja försvinna från denna värld, när man har en fru som älskar en och två lådsasbarn som älskar en och ska bli pappa den 19 september. Varför varför varför? Jag förstår ingeting. Jag har varit hos min beteendevetare idag och vi pratade extra länge idag och det behövdes. Vad skulle jag göra utan den krishjälp ja fått? Jag hoppas att alla förstod på minnesdagen i söndags att jag menade verkligen det när jag tackade alla för hjälpen jag fått. Det betyder så mycket att ni finns där och stöttar mig igenom denna tragedi. Jag önskar inte min största fiende att vara med om det jag är med om. Det är inte rättvist :'(

Älskling, du som är i himelen
Svara mig när jag säger varför?
Säg mig du finns i min närhet
Det måste vara dig jag känner närhet av
Dina ord finns kvar i mitt huvud
Du sa när jag åkte och jobbade den 3 april  10:20
Jag skulle bli sen.
Men ville höra vad du sa.
"Therese, vänta. Älskling. Jag älskar dig som fan. Lillen i magen kommer få världens bästa mamma. Du är en underbar mamma. Ha det bra på jobbet så ses vi ikväll, du hämtar barnen hos dina föräldrar va? puss älskar dig"


Min älskling :'( <3

R.I.P
7 januari 1987 - 3 april 2008

Du kommer för alltid allltid alltid finnas i mitt hjärta, tankar och i min närhet! Du är min skyddsängel nu och jag kommer alltid älska dig. Ingen kan ta din plats!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänker på dig varje dag Tessan (L) Älskar dig mest! Kämpa vidare, jag finns här för alltid!

2008-06-05 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0